Tuesday, May 5, 2009

masuk Facebook Puteri dan Pemuda!!

Assalamualaikum........

rakan2 seperjuangan

Saya di sini, minta pertolongan menambahkan keahlian group PEMUDA UMNO MALAYSIA & PUTERI UMNO MALAYSIA ini dengan minta kawan2 anda menjadi ahli. Saya tahu bahawa ada ramai di antara kawan2 kita yang sudah keluar UMNO dan join pembangkang, atau duduk atas pagar melihat kalau UMNO akan berubah atau di ubah pada PRU akan datang.

Kita boleh berubah, saya tahu kita boleh, saya telah lihat rakan2 seperjuangan lawan dalam blog, bukan kerana nak syok sendiri, tetapi kerana sayang kepada perjuangan UMNO dari dulu sampai kini. Insyallah dengan kepimpinan baru diterajui DS Najib, dan YB KJ di PEMUDA, kita akan berubah, dan bawa balik rakan2 kita yang telah keluar UMNO, tetapi kita kena mula dengan hulur tangan kita dulu. Kita tidak boleh tunggu sampai mereka datang, kerana mereka tak akan datang kerana degil seperti Ketua Pembangkang mereka. Kita kena cari jalan rakan2. Kalau UMNO tidak jadi kuat seperti masa TUN RAZAK, saya pun tak tahu apa akan jadi pada bangsa Melayu pada masa hadapan.

Jadi saya minta, tolong minta kawan2 masuk group ini dan lihat untuk diri dia sendiri, bahawa perubahan sudah bermula di PUTERI TERUTAMANYA dan juga PEMUDA. Kalau dia tak suka, dia boleh keluar semula dari group ini, tetapi saya percaya bahawa mereka seperti kita, nak sangat dengan perubahan untuk kebaikan bukan sahaja orang yang tertentu, tetapi kita semua yang menjadi BELIA di negara MALAYSIA ini.

Tolak jawatan / rasuah / duit dan suara anda akan didengar.

2 comments:

Anonymous said...

UMNO MMG PERLUKAN RAMAI LG ANGGOTA PUTERA2 DAN PUTERI2 BG MENERUSKAN PERJUANGAN KEBANGSAAN NEGARA. SEHARUSNYA MAT2 REMPIT YG ADA DI LUAR SANA KITA DEKATI DAN BERKOMUNIKASI SERTA BERTANYAKAN MSLH MEREKA DAN CUBA CARI JLN PENYELESAIAN. AJAK MEREKA MENGIKUTI PROGRAM2 YG SESUAI DI SAMPING ITU MENANAMKAN RASA CINTA KPD DIRI DAN NEGARA. INSYALLAH

Anonymous said...

Donna,

Bilakah kamu dapat maklumat rakyat tolak PR mentah-mentah? Kamu hidup dalam tempurung ke?

Post a Comment