Friday, May 1, 2009

Salam perjuangan kepada hulubalang-hulubalang Pemuda UMNO Malaysia

Ambo nak seru sikit nih!!!
Boleh dok tuan hamba semua kiter bertempur kat laman-laman yg pro pembangkang. Gunakan segala buah dan langkah yang ada untuk bela UMNO dan jelaskan keadaan sebenar pada blogers2, forumer2, & visitor2 supaya mereka semua kenal hakikat sebuah perjuangan bangsa, agar meraka tidak lagi keliru dan percaya fitnah-fitnah serta propaganda pembangkang.

Ambo sedih sungguh lo ni, rasa macam duduk dalam kelompok minoriti pulok walaupun UMNO masih lagi memerintah, di mana-mana sahaja ambo g x kiro lah keda kopi ko, kafe, shopping, market rata-rata bersembang tentang keburukan UMNO, semo kebaikan dan jasa-jasa UMNO langsung dilupakan dan di pejamkan mato.

Ambo raso sekiranya keadaan ini tidak kita sama-sama perbaiki mungkin UMNO hanya tinggal lambang sahaja satu hari nanti. Ambo pelik sungguh rata-rata masyarakat mudah sahaja mempercayai fitnah-fitnah, propaganda dan janji-jani pembangkang yang pandai bermain kata-kata. Seolah-olah ada satu kuasa hitam yang menutupi hakikat kebenaran. Mungkin kuasa syaitan yang menjadi sahabat Nik Najis sudah mula mempengaruhi fikiran segenap pelusuk masyarakat namun janganlah tuan hamba khuatir kerana kita berada di pihak yang benar dan yakinlah walau macam mana hebat rancangan Nik Najis dan sekutu-kutunya termasuklah syaitan untuk menjatuhkan kita, InsyaALLAH dengan semangat dan keberanian hulubalang-hulubalang semua, satu hari nanti kebenaran pasti mengatasi kebatilan.

Sesungguhnya ALLAH adalah perancang yang paling sempurna rancangannya. Ayuh kibaskan sayap tuan hamba semua, hayunkan langkah, amuklah keseluruh laman-lama pro pembangkang, serulah mereka dengan hikmah dan kebenaran,janganlah kita hanya jadi jaguh di laman sendiri tapi kecut di laman orang, InsyaALLAH setiap kebaikan dan pengorbanan pasti mendapat balasan yang berlipat ganda daripada ALLAH s.w.t.

Wallahualam


SELAMAT BERJUANG SAHABAT \\\ SEMUA....

6 comments:

Anonymous said...

Umno hanya ada hulubalang lembik sebab tu tak berani. Macam ketua dia jugaklah Dato Najis penakut nak tunjuk kebenaran. Kalau berani saman lah akhbar yang kata kat dia tu

slyderrose said...

hulubalang apa tak tahu le...buka minda itu...buat analisa komen-komen dari bloggers pro pembangkang. Verify berita dari bloggers ini sahih atau tidak. Jangan baca dan dengar dari media perdana aje semata-mata..dapatkan sumber altenatif dan buat your own conclusion. Siapa cakap benar.

kalau benar, kenalah buat perubahan atau berhijrah ke sumber yg benar. Kenapa harus sokong pihak yg masih melakukan kemunafikan, fitnah dan korupsi. Itu pun kalau hulubalang semua berpaksi akhlak Islam!!

Anonymous said...

Donna dear,

UMNO is holding on to an OLD pole! A pole of an 85 year old man!.....

Balang sudah takde HULU.....takde pitih, tak leh gerak!....kaku!....That 85 year old man used to OIL the UMNO machine with lavish monies.....now he wants to do all over again!?.....Donna, UMNO's days are numbered!.....please look at the other end where the crowds are!.....and truth prevails!

Anonymous said...

SLM DONNA
HEHEH TAK SANGKA BLOG DONNA ADA JUGA PENGOMEL2 DR SBLAH SANA. XYAH TAKUT KT DIORANG NI SEME. DH BERKOYAN2, BERGUNI FAKTA YG KITA BG PUN MEREKA X AKAN PECAYA SAMPAI KIAMAT HUHUHUH. APA PUN PERJUANGAN KITA TETAP DI TERUSKAN. LWN TETAP LWN!!...YEHAAAAAAA!!!...ANGEREE ARIBA2!!!

Donna said...

ntahla..igtkan tak da org.. rupenye ada.. kahkahkah

Anonymous said...

btol kta anony...

UMno's day are numbered...ak berdoa agar perkara yg batil itu dipertunjukkan supaya mereka sedar...spa jahat x slamat....babai

Post a Comment